Beste klant, ondanks de huidige omstandigheden zullen wij uw orders blijven verwerken en verzenden. Als u vragen heeft, dan is onze klantenservice zoals gewoonlijk voor u beschikbaar. ×

Winkelmandje:

0 item(s) - € 0,00
Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

0

Levertijden

Levertijden

 

Bij alle producten staat de levertijd vermeld. Wanneer het product op voorraad is dan wordt deze binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd. Bij een bestelling voor 16.00 uur wordt deze veelal de volgende dag geleverd. Bij een betaling via overboeking wordt deze binnen 1 - 2 dagen na ontvangst van de betaling verstuurd. Mocht u producten bestellen die niet op voorraad zijn dan wachten wij met het versturen tot uw bestelling compleet is. Mocht u echter een product uit uw bestelling eerder nodig hebben geeft u dit dan even aan in het opmerkingen veld. Mocht er door onvoorziene omstandigheden niet aan de levertijd voldaan kunnen worden dan ontvangt u hiervan zo spoedig mogelijk bericht.

Voor leveringen in België houden wij een levertijd aan van 2 tot 4 werkdagen na ontvangst van de betaling.

 

Niet thuis

 

Bent u niet thuis wanneer uw pakket wordt bezorgd? Dan biedt PostNL standaard het pakket aan bij uw buren. U ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket is afgeleverd. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren? Geeft u dit dan even aan in het opmerkingen veld.
Als u niet bij de buren wilt laten afleveren, dan krijgt u een bericht in uw brievenbus met een ‘Niet-thuis-code’. Met deze code kunt u een keuze maken voor een tweede levering. Indien u geen keuze maakt, dan komt  PostNL de volgende werkdag nog een keer bij u langs. 
Bent u de tweede keer ook niet thuis, dan wordt uw bestelling op het dichtstbijzijnde postkantoor afgegeven. Daar kan de zending nog gedurende 3 weken worden afgehaald (met afhaalbericht en legitimatiebewijs). Na deze 3 weken wordt het paket retour gezonden naar Ecomild. U kunt dan contact met ons opnemen, zodat wij u het pakket alsnog kunnen toesturen. Wij zijn dan wel genoodzaakt opnieuw verzendkosten te berekenen.

Alle bestellingen die als pakketpost worden verzonden zijn voorzien van een barcode waarmee via PostNL het traject via Track & Trace kan worden gevolgd.

In het buitenland wordt ook gebruik gemaakt van andere vervoerders. Bij het track- en tracenummer op uw verzendbevestiging staat altijd de vervoerder aangegeven.